Τηλεφωνικές παραγγελίες 210 2319 692

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Κατηγορίες

Fzin Travel blog/ Υδρα Σπετσες με RAFNAR 1200 CABIN
20/05/2025

Fzin Travel blog/ Υδρα Σπετσες με RAFNAR 1200 CABIN

20/05/2025

Το φετινό Πάσχα μας έκανε ένα υπέροχο τριήμερο και έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε για έναν προορισμό που συνδυάζει πολλά τις Σπέτσες και την Ύδρα , δυο υπέροχα νησιά με κοσμοπολιτικό αλλά και πολύ ναυτικό χαρακτήρα που τα καθιστούν μοναδικά στα ματιά του κάθε ταξιδευτή .ειδικά για μας που θέλαμε κάτι εύκολα προσβασιμο για οικογένειες καθότι είχαμε μαζί μας 5 μικρά ναυτάκια !

Με πρώτο μέλημα την ασφάλεια λοιπόν αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε με ότι καλύτερο έχειφτιαχτεί για αυτό ,το Rafnar 40 cabin ένα σκάφος φτιαγμένο στο υπερσύγχρονο ναυπηγείο της RAFNAR HELLAS με τα ποιοτικότερα υλικά και την τεχνογνωσία της RAFNAR στη γάστρα ok hull που το καθιστούν να ταξιδεύει σε κάθε καιρό , με κλειστό χώρο για τους επιβαίνοντεςπου τους προφυλάσσει αψογά από τον άνεμο και το σπρέι της θάλασσας ,με έξι καθίσματαUllman με αμορτισέρ που αποσβένουν κάθε ίχνος κραδασμού που μπορεί να αποφέρει ένα μεγάλο κύμα η απόμερο . στον καθρέφτη του σκάφους βρίσκονται δυο 600αρηδες κινητήρεςτης mercury μετατρέποντας το σκάφος σε πραγματικό θηρίο δίνοντας δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στις στροφές cruising στις οποίες η παραμικρή κίνησηστις ηλεκτρονικές μανέτες του γκαζιού μετατρέπεται σε άμεση αλλαγή ταχύτητας .

Το σκάφος εφερε ο φίλος αλλά και ιδιοκτήτης της RAFNAR HELLAS Παντελής Στούμπης

Το σκάφος φορτωμένο με αποσκευές για 2 οικογένειες , πέντε ενήλικους και πέντε παιδιάστο ταξιδεμα του με καιρό 3-4 bf στην αριστερή μάσκα ταξίδευε με ταχύτητα κρουαζιέρας30-40 knots στις 3500-4300 στροφές χωρίς πραγματικά να κουνιέται ενώ όταν η θάλασσαηρεμούσε έβλεπες ευκολά τα 50+ στην γιγάντια κεντρική οθόνη του GPS . Ένα ακόμαχαρακτηριστικό του ναυπηγείου είναι η φοβερή συναρμολόγηση της κονσόλας του σκάφουςη οποία παρέχει από ότι πιο σύγχρονο τεχνολογικό μέσο υπάρχει την πληροφορία που θέλειο χείριστης σε κάθε κατάσταση πλεύσης ,δίνοντας σου φοβερή αίσθηση ασφάλειας και πληροφόρησης .

Φτάνοντας στις Σπέτσες δεσπόζει το παλιό αρχοντικό ξενοδοχείο ποσειδώνιο . επιλέξαμενα δέσουμε στην ασφάλεια του παλιού λιμανιού όπου το τοπίο με τα μαγαζιά ,το εκκλησάκιτου άγιου μάμμα και τα καπετανοσπιτα συνθέτουν την μοναδικότητα του νησιού .Δέσαμεεύκολα παίζοντας με τα δυο μοτέρ η το joystick . θετικό χαρακτηριστικό του σκάφους είναι η εύκολη πρόσβαση στο ντοκο κάθε ύψους λόγω της υπερκατασκευής στην πλώρη η της πρυμιάς πασαρέλας και των πλαϊνών διαδρόμων όπου μπορεί κανείς να επιβιβαστεί η αποβιβαστεί με ασφάλεια . στα πλαϊνά του σκάφους και πάνω στα μπαλόνια υπάρχουναντιολισθητικά πατήματα ,ενώ η ανοξείδωτες λαβές περιμετρικά της καμπίνας δίνουνασφάλεια στις μετακινήσεις γύρω από το σκάφος.

Στο πλώριο σαλονι του σκαφους καθεται ανετα σε αγκυροβολιο η εν πλω μια παρεα 6 ατομων ,ενώ χαμηλονωντας το ηλεκτρικο τραπεζι στο κεντρο μετατρεπεται σε ένα τεραστιοsun lounge .Κατω από τα καθισματα υπαρχουν τεραστιοι αποθηκευτικοι χωροι αρκετοι για να χωρεσουν 6 μεγαλα σακιδια και ένα wc οπου μπορει να σταθει ορθιος ενας ψηλος ενηλικος ανδρας . Πισω από την καμπινα υπαρχει μεγαλος τετραθεσιος καναπες και κατω από το ντεκ μεγαλοι αποθηκευτικοι χωροι .

Η επομενη μερα μας βρηκε να ταξιδευουμε στην υδρα . πλεοντας από το νοτιο ακρο της στο εκκλησακι του αγιου γεωργιου που αποτελεί και πολύ καλό προορισμό για μπάνιο εσωτερικα από τη νησιδα πετασι , κιβωτο και αγιο νικολα οπου πραγματικα θαυμασαμε την υπεροχη εναλαγη τοπιου και την ακτογραμμη του νησιού . το σκαφος επλεε ακουραστα με 40 κομβους και το δοκιμάσαμε σε ελιγμούς όπου πραγματικά ακόμα και σε ταχύτητες 30 κόμβων αναστρέφει στο μήκος της γάστρας του αποδεικνύειοντας την ευεληξια του και τον λόγο που επιλέγεται από τις πλέον επίλεκτες λιμενικές δυνάμεις του κόσμου .

Μπαινοντας στο λιμανι της υδρας αντιλαμβανεσαι ότι προκειται για μοναδικο τοπιο . τα πετρινα σπιτια με τις κεραμυδενιες σκεπες, η ναυτικη σχολη , τα δρομακια ,τα σκαφη ,τα κανονια σου δινουν αισθηση αρχοντιας και αριστοκρατιας που πολύ λιγα λιμανια εχουν .,δεν είναι τυχαιο βεβαια ότι προκειται για ένα από μεγαλυτερα κεντρα του ελληνικου ναυτικου κοσμου. Το λιμανι λογω μικρου μεγεθους εχει μεγαλη κινηση και οι θεσεις είναι δυσευρετες ,παρολα αυτά βρικαμε θεση και αποβιβαστηκαμε .περιηγηθηκαμε μεχρι το καμίνι ένα μικρό λιμανάκι λιγα μίλια νοτιότερα .ιδανικό απαγειο για διανυκτέρευση μακριά από την πολυκοσμία του λιμανιού .εκεί υπάρχουν μικρά πιο ήσυχα ταβερνάκια. Ο γυρισμος μας βρήκε με ένα βόριοανατολικο άνεμο 3 μποφόρ όπου καθήμενος στο πλωριό σαλονι εκτός καμπίνας ταξιδεύαμε με απολυτη αίσθηση ασφάλειας εντελώς στεγνος με ταχύτητες που άγγιξαν τους 55 κόμβους .η σταθερότητα του σκάφους στα κύματα ακόμα και με μεγάλες ταχύτητες είναι κάτι που μετά από τόσα χρόνια στη θάλασσα μονο σε αυτό το σκάφος έχω ξαναδεί .γυρίζοντας στις Σπέτσες είχε πέσει το φως ,αλλά το ραντάρ του σκάφους οι τεράστιοι led προβολεις και οι θερμικές κάμερες που διαθέτει σε κάνουν να εχεις ελεγχο σε όλες τις συνθήκες φωτός . Το δέσιμο έγινε γρήγορα και αποβιβαστηκαμε για να προλάβουμε τον επιτάφιο.στις Σπέτσες ο επιτάφιος είναι πολύ ωραίο έθιμο .κάθε εκκλησία γυρίζει τον δικό της επιτάφιο με κατάνυξη στα στενά της πόλης και συναντιούνται όλοι μαζί στην υπέροχη πλατεία μπροστά στο ποσειδώνιο .όμορφες εικόνες για μικρούς και μεγάλους . Την ημέρα της ανάστασης απολαύσαμε το νησί με βόλτες στην πόλη και μια γρηγορη βολτα στο ΠόρτοΧέλι για ανεφοδιασμό . Εμεινα έκπληκτος όταν κατάλαβα ότι η κατανάλωση με τόσα άτομα φορτία και τόσο δυνατές μηχανές δεν ξεπέρασε τα 3,2 λίτρα ανά μίλι . Γυρίσαμε και ετοιμάστηκαμε για την ανάσταση

Η ανάσταση στις Σπέτσες είναι μοναδικό γεγονός αντί για βαρελοτα όλα τα σκάφη του λιμανιού βαράνε τις κόρνες και δίνουν έναν πολύ ναυτικο και κοσμοπολίτικο αέρα. Δευτέρα του Πάσχα επιστρέψαμε στην olympic marine με ένα υπέροχο καιρό παρά τις προβλέψεις .με υψηλές πάλι ταχύτητες αλλά απόλυτη αίσθηση σταθερότητας και ασφάλειας κάναμε το γυρισμό σε λιγότερο από 1 μισή ώρα.Συνοπτικά το RAFNAR 40 CABIN είναι ένα suv της θάλασσας.ενα απολυτο όπλο με το οποίο μπορείς να μετακινηθείς με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε καιρό για όσα μίλια θες χωρίς να αισθάνεσαι φόβο .ένα σκάφος φτιαγμένο με τόσο καλή συναρμογή που ενώ το σκάφος σχίζει τους όγκους των κυμάτων δεν ακούς κανέναν τριγμο.

Κατά την άποψη μου είναι το ιδανικό σκάφος για το Αιγαίο με τους απρόβλεπτους καιρούς . απίστευτο για οικογένειες με μικρά παιδιά όπου δεμένα στα backet ullman απολαμβάνουν την απόλυτη περιπέτεια και ασφάλεια χωρίς να καταπονούνται από χτυπήματα στη θάλασσα. Ως Έλληνας καμαρωνω για τον φίλο μου που διαπρέπουν στην παγκόσμια αγορά σκάφη κατασκευασμένα εξολοκλήρου στην Ελλάδα.

Τριχόπτωση : αίτια και θεραπεία.

Τι είναι η τριχόπτωση; Η τριχόπτωση είναι η απώλεια μαλλιών, που μπορεί να συμβαίνει σε διάφορεςμορφές και βαθμούς. Μπορεί να επηρεάσει το τριχωτό της κεφαλής ή άλλεςπεριοχές του σώματος. ...

Fzin Travel blog/ Υδρα Σπετσες με RAFNAR 1200 CABIN

Το φετινό Πάσχα μας έκανε ένα υπέροχο τριήμερο και έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε για έναν προορισμό που συνδυάζει πολλά τις Σπέτσες και την Ύδρα , δυο υπέροχα νησιά με κοσμοπολιτικό αλλά και πολύ ν...

Έρπης ζωστήρας: Συμπτώματα και τι πρέπει να κάνετε

Ο έρπης ζωστήρας προκαλείται από τον ιό της ανεμοβλογιάς-ζωστήρα, δηλαδή τον ίδιο ιό που προκαλεί την ανεμοβλογιά. Αφότου περάσετε τηνε ανεμεβλογιά, ο ιός βρίσκεται ανενεργός στο νευρικό ιστό κοντ...

Ανησυχητική αύξηση του καρκίνου του θυρεοειδούς στα παιδιά

Ανησυχητική αύξηση του καρκίνου του θυρεοειδούς στα παιδιά έχουμε τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με επιστημονική μελέτη του πανεπιστημίου Harvard της Αμερικής. Από τα στοιχεία της μελέτης προκύπτει ...